DonațiiAjutați-ne cu o donație, prin PayPal sau transfer bancar!

Căsătorie fără limte

Căsătoria oricum: Noua Normalitate
Un articol recent din Telegraph intitulat „Un cuplu de trei lesbiene așteaptă primul lor copil în iulie” nu mai sună scandalos cum ar fi fost cazul acum 10 ani. În timp ce doar două din cele trei femei sunt de fapt căsătorite legal, cele trei trăiesc împreună și au reușit să facă asta cât se poate de legal. Una dintre femei așteaptă primul „lor “ copil, cu ajutorul unui donator de spermă anonim.

La cât de multe tipuri de a trăi viața găsim astăzi, situația lor nu pare ceva extraordinar. Mulți cred că singurul aspect neobișnuit este că această relație lesbiană poligamă nu poate fi contractată în mod legal ca o căsătorie, cel puțin nu încă. În mai multe privințe, această relație nu este foarte diferită de căsătoriile legale de astăzi; pasul următor este să considerăm o căsătorie lesbiană în trei ceva normal.
Lipsa de stabilitate
Unii se îngrijorează de faptul că angajamentul luat de cele trei femei nu poate dura. La urma urmei, nu este un angajament normal. Există o multitudine de potențiale aspecte, de la sexualitate și copii la o păcăleală de zi cu zi într-o relație de trei persoane.
Cu toate acestea, nu pare să existe nici un motiv pentru a nu se „căsători”, așa cum este de obicei înțeles greșit, în ciuda riscului de dizolvare în viitor. Se așteaptă ca puține persoane care se căsătoresc se așteaptă să divorțeze, rapoartele Recensământului arată că în timp ce 7,1% din populația care s-a căsătorit în 2008, 3,5 % au divorțat. Considerând faptul că o căsătorie se poate încheia oricând, pentru orice motiv, determină multe persoane să riște căsătorii neconvenționale față de care ezitau înainte.
Relațiile conjugale nu sunt necesare
În căsătoriile sacramentale, cuplul desăvârșește jurămintele lor prin intermediul uniunii sexuale. De-a lungul istoriei, sexul a fost o parte integrantă a unei căsătorii religioase și civile. Prin unirea lor fizică, cuplul exprima unirea lor și deschiderea la posibilitatea de a avea copii. Chiar și în dreptul civil, poate fi acordată anularea căsătoriei în cazul în care se descoperă că bărbatul este impotent și actul conjugal nu poate fi finalizat.
Desigur, cu legalizarea „căsătoriei ” homosexuale în atât de multe state, complementaritatea sexuală nu mai este o cerință. Dintr-o dată, aspectul esențial care diferă căsătoria de orice prietenie pe viață sau orice altă relație este scos din ecuația căsătoriei. Articolul din Telegraph detaliază că „cei trei insistă că relația lor este ca a oricărui cuplu normal: Micul dejun împreună, uitatul la TV după muncă și împărțirea aceluiași pat”. Nu cu mult timp în urmă, această afirmație ar fi fost ușor de combătut. În mod natural, acest trio nu este ca cuplurile căsătorite – ele nu pot avea relații conjugale care au ca rezultat potențial concepția de copii. Acum, cu toate acestea, pare că declarația celor trei nu este greșită și există puține lucruri care le diferențiază de alte relații în afară de numărul lor.
Omniprezența FIV și donația de ovul/spermă
Kitten, una din cele trei este în prezent gravidă printr-un donator de spermă cu utilizarea unuia dintre propriile ovule. Ele plănuiesc să aibă trei copii, probabil, cu ajutorul ovulelor de la „soții” pentru celelalte două sarcini. Prin urmare, ar putea exista un copil pentru fiecare dintre ele. Încercările lor de a crea o familie sunt de înțeles: multe cupluri doresc de mult timp să aibă copii, dar nu pot, dă impresia că acest trio nu este singur. Și, totuși, așa cum mulți au susținut înainte, donarea de spermă înseamnă că fiecare dintre acești trei copii va fi intenționat lipsit de tații lor biologici.
Deși fertilizarea in-vitro și donarea de spermă/ovul este de obicei văzută ca un răspuns plin de compasiune pentru infertilitate, studiile precum „Numele tatălui meu este Donator“ arată în mod clar efectele negative ale unei generații lipsite de un părinte natural. Desigur, nu numai că acești copii cu părinți homosexuali vor fi lipsiți de un părinte biologic, ei sunt, de asemenea, lipsiți în mod intenționat, fie de figura unei mame, fie de cea a unui tată.

Evoluția căsătoriei
Schimbarea definiției căsătoriei pentru a se potrivi propriilor noastre dorințe și concepții a acestei instituții este semnul unei societăți avansate și tolerante, pretind ei. Și într-adevăr, dacă putem schimba căsătoria pentru a include cuplurile de homosexuali, de ce să nu schimbăm definiția sa pentru a include trei sau patru sau cinci persoane?
O nouă normalitate
„Suntem pur și simplu oameni care încearcă să trăiască viața pe care o simțim a fi cel mai bine pentru noi și merităm drepturile acordate celorlalți”, spune Brynn, una din cele trei. Având în vedere modul în care noi, ca societate am permis interpretarea căsătoriei, este greu să nu fim în totalitate de acord cu ea. Panta alunecoasă pe care am creat-o, ne-a dus la o lipsă de permanență și o lipsă de fertilitate în căsătorie ; căsătorii poligame ar putea foarte bine să devină următorul tipul de relație care să fie incluse sub umbrela căsătoriei.
Și, totuși, dacă admitem toate aceste modificări la definiția căsătoriei, ce rămâne? În cazul în care căsătoria nu poate fi deosebită de alte relații prin gen, număr, fecunditate sau persistență, de ce să-i dăm valoare acestei instituții? Robert George și mulți alții au încercat să obțină un răspuns la „Ce vrem să spunem prin „căsătorie” dacă nu uniunea fidelă până la sfârșitul vieții între un bărbat și o femeie?”
Desigur, Biserica are un răspuns la această întrebare și aceasta este că căsătoria este o relație instituită de Dumnezeu pentru un scop special. Catehismul ne spune că „Legământul căsătoriei, prin care un bărbat şi o femeie formează împreună o comunitate pe viaţă, rânduit prin însăşi natura sa spre binele soţilor precum şi spre naşterea şi educarea copiilor, a fost ridicat de Cristos Domnul, printre cei botezaţi, la demnitatea de sacrament” (CBC, 1601 ).

Deși putem nega și redefini definiția căsătoriei de nenumărate ori, realitatea rămâne. Doar prin revenirea la plinătatea a ceea ce este căsătoria, poate fi respinsă o relație lesbiană în trei ca noua normalitate.

http://www.truthandcharityforum.org/limitless-marriage-the-new-normal/