DonațiiAjutați-ne cu o donație, prin PayPal sau transfer bancar!

Lamentații unilaterale din partea furnizorilor avortului

”Drept de vot împotriva nedreptății” se intitulează un cont de Instagram în limba germană (”stimmrechtgegenunrecht”) care exemplifică strălucit cum termenii raționali sunt răsuciți în ziua de astăzi până dincolo de limita iraționalității. Autorul se referă de exemplu la dreptul femeii de a-și auto-determina modul de utilizare al trupului, identificând femeia pro-choice și promotorii avortului ca victime ale ”hărțuitorilor” pro-life.

Medicul ginecolog Kristina Hänel s-ar fi prezentat în 21 august a.c. în fața Tribunalului Hamburg pentru a depune plângere împotriva unui deținător de pagină web, Klaus Günter Annen, care ”asmute” împotriva ginecologilor care fac avorturi, comparându-le cu holocaustul. Germanii, supraviețuitori ai nazismului, suferă și astăzi dublu dacă acțiunile lor sunt comparate cu holocaustul. Medicii denumiți ucigători de copii se plâng de legislația împotrivitoare, care  îi protejează pe cei pro-life.

Însă se ridică întrebarea: doar medicii cei gata-născuți și oamenii pro-choice au dreptul de a fi ocrotiți de lege? De ce? Pentru că sărmanii copii nenăscuți încă nu au glas?

Un punct de vedere foarte unilateral și un drept aplicat unei categorii sociale în detrimentul fățiș al altei categorii. Cum putem numi aceasta dreptate sau drept al omului? Poate fi o modă, poate fi modernismul secular, poate fi un lobby, o încercare de manipulare a mentalității dar nicidecum o atitudine dreaptă.

Omul este extrem de subiectiv atunci când propriul interes se află în joc, se justifică cu sonoritate, fără să admită vreun adevăr obiectiv valabil. În această situație omul devine pasional folosind cu ușurință acuzații și amenințări.

În fața lui Dumnezeu însă toți oamenii sunt egali, atât cei care se pot auto-apăra cât și cei care nu pot s-o facă. Dumnezeu chiar are o predilecție pentru cei slabi. Dreptatea Sa arată altfel decât a noastră, este adesea surprinzătoare și slujește binelui veșnic, nu doar feministelor și nici societății moderne. Dreptatea Lui rămâne aceeași de-alungul istoriei omenirii și nu depinde de progresul ei.

Faptul că feministele și-au arogat rolul de victimă, negând dreptul primordial la viață al celor inocenți, este o bravadă cutezătoare care poate impresiona și seduce cu ușurință pe cei încrezători.

Va trebui să ieșim din cercul preocupărilor noastre proprii pentru a înțelege ansamblul unei societăți care poate funcționa armonios și se poate perpetua doar cu valorificarea tuturor membrilor ei.